Všeobecné obchodné podmienky

Search our Site

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

A UBYTOVACÍ PORIADOK



Ubytovanie klientov (ďalej len „Klient“) GREINER Boutique Mountain Chalet  (ďalej len „Ubytovacie zariadenie“) sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré obsahujú aj ubytovací poriadok (ďalej len „VOP“).
Ubytovaný hosť prijíma VOP ako zmluvnú podmienku ubytovania a je povinný dodržiavať ich ustanovenia.

1. Tieto VOP platia pre Zmluvy o prenájme ubytovacieho zariadenia na adrese: 
GREINER Boutique Mountain Chalet, Ždiar 541, 059 55  Ždiar (Monkova dolina) ako aj pre ďalšie pre hosťa vykonávané služby, ktoré sú dohodnuté v kompetencii ubytovacieho zariadenia.

2. Zmluvnými stranami sú na strane ubytovacieho zariadenia (i) spoločnosti  Robert Heinz, s.r.o. so sídlom Jarmočná 1816/138, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 52454614, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 38536/P a GREINER, s.r.o. so sídlom Jarmočná 1816/138, 064 01  Stará Ľubovňa, IČO 53 138 708, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 40493/P  a na strane Klienta (ii) fyzická alebo právnická osoba. 

3. Zmluva o ubytovaní vzniká prevzatím žiadosti záujemcu o  prenájom (ďalej len „Rezervácia“) ubytovacím zariadením, pričom závisí od vôle správcu ubytovacieho zariadenia, či Rezerváciu príjme. Klient oprávnený uplatniť žiadosť voči ubytovaciemu zariadeniu osobne, telefonicky, prostredníctvom oficiálnych internetových stránok a profilov ubytovacieho zariadenia alebo e-mailom.

4. Ubytovacie zariadenie je oprávnené požadovať od klienta pri Rezervácii zálohovú platbu (ďalej len Rezervačný poplatok“)  od 50 do 100 % z celkovej ceny poskytovaných služieb.
Všetky pokyny k platbe Rezervačného poplatku sú zasielané e-mailom. V prípade Rezervácie ubytovania, je pre Ubytovacie zariadenie Rezervácia záväzná až dňom úhrady rezervačného poplatku na účet Ubytovacieho zariadenia, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Rezervácia je vždy potvrdená písomne e-mailom s potvrdením o zaplatení Rezervačného poplatku. 

5. V prípade, že je Rezervácia zrušená pred úhradou Rezervačného poplatku, je Ubytovacie zariadenie oprávnené účtovať
jednorazový Administratívny poplatok vo výške 33 EUR uhrádzajúci náklady spojené s blokovaním termínu.

6. Správca ubytovacieho zariadenia je oprávnený pred pobytom požadovať vrátny depozit vo výške 300 EUR, ktorá musí byť pripísaná na účet Ubytovacieho zariadenia najneskôr 24 hodín pred pobytom. Ubytovacie zariadenie je povinné túto skutočnosť oznámiť spolu s potvrdením Rezervácie a riadne ju zaznačiť do Zmluvy o krátkodobom prenájme podpísanej pri odovzdaní Ubytovacieho zariadenia Klientovi. Kaucia je odoslaná na účet odosielateľa platby po odovzdaní Ubytovacieho zariadenia a po vykonaní kontroly stavu objektu najneskôr do 48 hodín od skončenia pobytu. V prípade zisteného poškodenia objektu je Správca ubytovacieho zariadenia oprávnený uplatniť odškodnenie z Kaucie, ktoré riadne zaznačí do Preberacieho protokolu a bezodkladne informuje Klienta.

7. Platba za celkovú cenu prenájmu Ubytovacieho zariadenia môže byť vykonaná:

(i) Bankovým prevodom pre úhradu Rezervačného poplatku/plnej ceny vopred  po predbežnom dohodnutí Rezervácie, ktorá určuje výšku Rezervačného poplatku
(ii) Kombináciou prevodu/online platby Rezervačného poplatku a hotovosťou pri prebratí ubytovacieho zariadenia
(iii) Ubytovacie zariadenie má právo aj dodatočne prostredníctvom faktúry doúčtovať prípadné rozdiely, ktoré budú zistené po odchode Klienta (najmä utajené škody), pričom je Ubytovacie zariadenie Klienta povinné bezodkladne informovať
(iv) konečná suma sa odvíja od platného cenníka na príslušný kalendárny rok; v prípade, že sa Rezervácia uskutoční v inom kalendárnom roku ako samotný pobyt, je Ubytovacie zariadenie oprávnené účtovať cenu podľa aktualizovaného cenníka, o tejto skutočnosti bude Klienta vopred informovať. 

8. V prípade, ak klient skráti dohodnutý pobyt, je Ubytovacie zariadenie oprávnené vyúčtovať klientovi plnú výšku dojednanej ceny za celú dĺžku objednaného pobytu.

9. Správca ubytovacieho zariadenia odovzdáva objekt do  prenájmu len Klientovi, ktorý je na ubytovanie riadne prihlásený. K prihláseniu – odovzdaniu rezervovaného ubytovacieho zariadenia je Klient povinný predložiť správcovi zariadenia identifikačnú kartu, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti v zmysle zákona č. 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov SR v registri obyvateľov v platnom znení. Každý Klient, ktorý nie je občanom SR, je povinný v zmysle zákona č. 404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov v znení neskorších právnych predpisov vyplniť a vyplniť úradné tlačivo o hlásení pobytu.

10. Pri preberaní Ubytovacieho zariadenia /pri zaslaní pokynov k prebratiu Ubytovacieho zariadenia je Klient oboznámený s Informačným sprievodcom (písomná brožúra) a Wellness protokolom. Brožúry obsahujú kompletné návody a odporúčania na obsluhu vybavenia ubytovacieho zariadenia, bezpečné uzamknutie objektu a zásady bezpečného pobytu v objekte, obsluhy a používania wellness zariadení. Prebratím rezervovaného objektu ubytovaný Klient prijíma tieto informácie ako záväzné, a berie na vedomie, že akékoľvek poškodenia vzniknuté z nedbanlivosti, alebo nevhodnej obsluhy je Správca ubytovacieho zariadenia oprávnený účtovať vo výške 100 % vzniknutej škody a nákladov spojených s jej odstránením. Informácie zaslané e-mailom s pokynmi k odomknutiu chaty sa považujú za záväzne doručené a zobraté na vedomie. 


11. Storno Rezervácie:

V prípade, že dôjde k zrušeniu objednávky zo strany Klienta má poskytovateľ prenájmu právo na storno poplatok. Výška storno poplatku je: 
a) 63 a viac kalendárnych dní pred nástupom na ubytovanie bez poplatku, vo výnimočných prípadoch (Silvester, Vianoce, Veľká Noc, Nový rok) až do výšky 100 % z celkovej dohodnutej ceny prenájmu, 
b)  62 – 32 kalendárnych dní pre nástupom na ubytovanie 20 % z celkovej dohodnutej sumy nájmu, vo výnimočných prípadoch (Silvester, Vianoce, Veľká Noc, Nový rok) až do výšku 100 % celkovej ceny prenájmu, 
b) 31 - 15 kalendárnych dní pred nástupom na ubytovanie 50 % z celkovej dohodnutej sumy nájmu, vo výnimočných prípadoch (Silvester, Vianoce, Veľká Noc, Nový rok) až do výšky 100 % celkovej ceny prenájmu,
c) 14 kalendárnych dní -  24 hodín a menej pred nástupom na ubytovanie vo výške 100 % z celkovej ceny prenájmu,
e) poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu v prípade, ak by nebol predmet prenájmu schopný užívania, v takomto prípade môže ponúknuť klientovi po dohode náhradný termín alebo mu vráti zaplatené zálohy,
f) v prípade nepredvídateľných okolností vyššej moci Vis maior vrátane protiepidemických opatrení nenesie zodpovednosť Ubytovacie zariadenie; presun termínu Rezervácie, storno a jeho podmienky sa riadia platnými VOP a individuálnou dohodou Správcu ubytovacieho zariadenia s Klientom. Nesúhlas alebo nevyhovenie Klienta protiepidemickým opatreniam MZ SR a ÚVZ SR platným v čase pobytu nie je dôvodom na storno a neoprávňuje Klienta na vrátenie ceny pobytu resp. už zaplateného rezervačného poplatku a v plnom rozsahu sa riadi platnými VOP. 

12. Za zmenu osoby Klienta sa neúčtuje žiaden poplatok. O takejto zmene je klient povinný vopred informovať Správcu ubytovacieho zariadenia. Správca ubytovacieho zariadenia si vyhradzuje právo Rezerváciu z objektívnych dôvodov nepreniesť. Pri neschválenom prenose Rezervácie je Správca ubytovacieho zariadenia oprávnený Ubytovacie zariadenie nesprístupniť a naúčtovať 50 % dohodnutej celkovej ceny  prenájmu.

13. Zmena termínu je možná, je vnímaná ako zrušenie objednávky a v plnom rozsahu sa riadi podľa bodu 11 VOP. 

14. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, Klient má k dispozícii rezervované ubytovacie zariadenie v deň svojho príchodu od 15:00 hod. Klient je povinný v deň svojho odchodu uvoľniť ubytovacie zariadenie a odovzdať ho do 10:00 hod. V prípade oneskoreného vypratania ubytovacieho zariadenia klientom neskôr, je správca ubytovacieho zariadenia oprávnený klientovi účtovať jednorazový poplatok vo výške 200,- EUR. V prípade, že Klient opustí ubytovacie zariadenie po 11:30 je správca ubytovacieho zariadenia oprávnený účtovať 100 % z ceny 1-dňového prenájmu ubytovacieho zariadenia platnej v ten daný deň, prípadne 100 % ušlého zisku vyplývajúceho z bezprostredne nasledujúceho prenájmu Ubytovacieho zariadenia. Správca ubytovacieho zariadenia môže individuálne povoliť Late Check-out do 12:00 v prípade, že to organizačno-technické okolnosti umožňujú. Poplatok za Late Check-out je 33,- EUR. 

15. Rezervované ubytovacie zariadenie, do ktorého sa klient nenasťahoval najneskôr do 24:00 hod. dňa príjazdu a súčasne nebol dohodnutý neskorší príchod, môže správca ubytovacieho zariadenia zrušiť rezerváciu bez nároku na vrátenie depozitu.

16. Klient je povinný za poskytnuté služby ubytovacieho zariadenia zaplatiť Ubytovaciemu zariadeniu dohodnutú cenu na základe Rezervácie.

17. Ubytovacie zariadenie je chránené bezpečnostným systémom, nedisponuje trezorom,  nezodpovedá tak za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach klienta. Správca ubytovacieho zariadenia neodporúča prechovávanie vysokej hotovosti a cenností v priestoroch ubytovacieho zariadenia a priľahlom areáli (ani v zaparkovaných vozidlách).


18. Ubytovacie zariadenie nie je zodpovedné za Klientom zabudnuté alebo stratené veci. Zabudnuté veci klienta v ubytovacom zariadení sú evidované a uskladňované po dobu 48 hodín. Zabudnuté veci ubytovacie zariadenie pošle klientovi v prípade požiadania a preukázania vlastníctva.

19. Ubytovacie zariadenie nezodpovedá za akékoľvek škody vzniknuté klientovi mimo ubytovacieho zariadenia.

20. V izbe ani v priestoroch ubytovacieho zariadenia nesmie klient bez súhlasu pracovníka ubytovacieho zariadenia premiestňovať zariadenie, robiť úpravy a premiestňovať spotrebiče.

21. Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné ponechávať deti do 12 rokov bez dozoru dospelých.

22. Z bezpečnostných dôvodov je v ubytovacom zariadení a priľahlom areáli zakázané nosiť strelnú zbraň, strelivo, chladné zbrane, horľavé, výbušné látky a látky ohrozujúce zdravie a majetok.

23. V čase od 22:00 hod. do 07:00 hod. je Klient povinný dodržiavať nočný kľud. Používanie zariadení reprodukujúcich hudbu (autorádiá, reproduktory) v exteriéri objektu je zakázané - maximálna úroveň hluku v exteriéri chránenej oblasti je 40 dB.

24. Ubytovacie zariadenie je umiestnené v 3. stupni ochrany prírody v Tatranskom národnom parku (TANAP) Belianske Tatry, uzavretím zmluvy o rezervácii Klient berie na vedomie návštevný poriadok TANAP-u a zaväzuje sa dodržiavať zásady a odporúčania pre pobyt v chránenej oblasti. 

25. V prípade nevyhnutnej potreby je Správca ubytovacieho zariadenia oprávnený vstúpiť do priestorov Ubytovacieho zariadenia aj počas prebiehajúceho prenájmu. Parkoviská a exteriérové časti areálu ubytovacieho zariadenia sú z bezpečnostných dôvodov monitorované kamerovým systémom. Klient prebratím Ubytovacieho zariadenia a podpisom Zmluvy o krátkodobom prenájme súhlasí so snímaním exteriéru zariadenia bezpečnostnými kamerami.

26. Fajčenie je povolené len v priestore exteriérovej terasy, pri vyhradených popolníkoch určených na uhášanie cigariet a odhadzovanie ohorkov. Fajčenie v interiéri je zakázané. Ak hosť poruší zákaz fajčenia v interiéri, alebo zásady bezpečnej manipulácie s ohňom, Ubytovacie zariadenie má právo účtovať poplatok 250,- EUR za každý deň, v ktorom bol zákaz porušený. Tento zákaz sa vzťahuje aj na elektronické cigarety a vaporizéry. Porušenie zákazu fajčenia v interiéri chaty je vnímané ako dôvod na zrušenie platnosti zmluvy zo strany Ubytovacieho zariadenia podľa bodu 31 VOP.

27. Ubytovacie zariadenie povoľuje vstup a ubytovanie zvierat výlučne po individuálnej dohode s Klientom. Príplatok za pobyt zvieraťa v interiéri je určený v platnom cenníku ubytovacieho zariadenia. V prípade neoznámenia prítomnosti zvieraťa pred pobytom je Ubytovacie zariadenie oprávnené účtovať poplatok podľa cenníka a jednorazový poplatok 200,- EUR. Porušenie tohto pravidla je vnímané ako dôvod na zrušenie platnosti zmluvy zo strany Ubytovacieho zariadenia podľa bodu 31 VOP. 

28. Za škody spôsobené na zariadení Ubytovacieho zariadenia zodpovedá Klient podľa príslušných platných predpisov v plnom rozsahu poškodenia. V prípade škody spôsobenej Klientom na majetku Ubytovacieho zariadenia, je Klient povinný uhradiť ubytovaciemu zariadeniu náhradu vzniknutej škody najneskôr v deň skončenia pobytu.

29. Pokiaľ by sa jednotlivé ustanovenia týchto VOP stali neúčinnými alebo neplatnými, nedotýka sa to účinnosti ostatných ustanovení.

30. Klient je povinný dodržiavať ustanovenia týchto VOP. V prípade, ak Klient hrubo poruší svoje povinnosti a zásady pobytu v Ubytovacom zariadení, má správca ubytovacieho zariadenia právo od zmluvy o poskytnutí služby odstúpiť pred uplynutím dohodnutého času s okamžitou platnosťou. 

31. Dôvody na okamžité zrušenie platnosti zmluvy zo strany Ubytovacieho zariadenia bez nároku na zľavu alebo akúkoľvek kompenzáciu. V prípade, že dôjde k porušeniu týchto podmienok, bude nájomca a jeho hostia z chaty vykázaní:

a) porušenie zákazu fajčiť v interiéri chaty, manipulácia s ohňom v exteriéri porušujúca zásady bezpečného pobytu uvedené v Informačnom sprievodcovi,
b) poškodzovanie Ubytovacieho zariadenia, interiéru alebo exteriéru vedome, nedbanlivosťou, alebo nesprávnou manipuláciou,
c) rušenie nočného kľudu trvajúceho od 22:00 – 7:00,
d) porušovanie Návštevného poriadku Tatranského národného parku,
e) používanie akékoľvek prístroja reprodukujúceho hudbu (rádio, prehrávač, autorádio) v exteriéri, vyhláškou stanovená maximálna miera hluku je 40 dB,
f) ubytovanie vyššieho počtu osôb, ako bolo stanovené v záväznej Rezervácii,
g) správanie v rozpore so slušnými mravmi a dobrým susedským spolunažívaním,
h) usporadúvanie osláv, párty, hlučných stretnutí pre viac ako 15 ľudí,
i) akékoľvek zásahy do nastavení vetracej jednotky, bojlera, vodného čerpadla a techniky umiestnenej v technickej miestnosti Ubytovacieho zariadenia,
j) prítomnosť domáceho zvieraťa bez oznámenia vopred,
l) neadekvátna manipulácia so saunou a hydromasážnou vírivkou (prinášanie skla, nápojov, nepoužívanie termokrytu a pod.)

32. Dôvody na zrušenie platnosti zmluvy zo strany nájomcu s nárokom na poskytnutie primeranej zľavy: 

a) prerušenie dodávky elektrickej energie na viac ako 6 hodín od nahlásenia poruchy prenajímateľovi, 
b) prerušenie dodávok vody a teplej vody na viac ako 6 hodín od nahlásenia poruchy prenajímateľovi, 
c) ady na zariadení chaty brániace užívať chatu dohodnutým spôsobom, ktoré nájomca nahlási prenajímateľovi a zdokumentuje ich bezodkladne po prebratí Ubytovacieho zariadenia, najneskôr však do 3 hodín od príchodu do Ubytovacieho zariadenia,
d) Vis maior v prípade nepredvídateľných okolností, prírodných katastrof, či neočakávaných udalostí nenesie Ubytovacie zariadenie zodpovednosť, presun termínu Rezervácie, storno a jeho podmienky sa riadia platnými VOP a individuálnou dohodou Správcu ubytovacieho zariadenia s Klientom.

33. Tieto VOP sú platné od 01. 10. 2019.

34. Správcom osobných údajov, ktoré klient poskytuje Ubytovaciemu zariadeniu v súvislosti s poskytovaním služieb ubytovacieho zariadenia sú spoločnosti Robert Heinz, s.r.o. so sídlom Jarmočná 1816/138, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 52454614, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 38536/P. a GREINER, s.r.o. so sídlom Jarmočná 1816/138, 064 01  Stará Ľubovňa, IČO 53 138 708, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 40493/P a spracovávajú ich v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kompletné informácie nájdete na webovej stránke ubytovacieho zariadenia v sekcii GDPR.

Oddychujte na chate Greiner

Nádherné výhľady na končiare Belianskych Tatier priamo z postele. Útulné a pohodlné zázemie pre všetky outdoorové zážitky a kvalitný oddych. Nadštandardne vybavená chata s ubytovacou kapacitou 12 ľudí, plne vybavenou kuchyňou, 3 kúpeľňami, hydromasážnou vírivkou a saunou.  



lodging
camping
Pozrite si video
GREINER Chalet
lodging video
logo
Ždiar 541 (Monkova dolina)
059 55    Ždiar
Rezervácie: +421 948 203 261
Majiteľ: +421 907 911 565
E-mail: info@greiner.sk

k dispozícii celoročne
potrebná rezervácia vopred